BMW 745 Le xDrive M Sport / Bowers&Wilkins / 1 Ägare
829 500 kr
663 600 kr ex.moms
- Märke
- BMW
- Modell
- 745
- Årsmodell
- 2020
- Miltal
- 1 939 mil
- Regnr
- GXZ58A
- Karosseri
- Sedan
- Drivmedel
- Hybrid el/bensin
- Växellåda
- Automatisk
- Drivhjul
- 4WD
- Färg
- Svart
Fordonets historik - 6 händelser finns registrerade
CARFAX-rapporten hjälper dig att spara pengar genom ett säkrare köp. Den hjälper dig att upptäcka fusk med mätarställningen, besiktningshistorik, misstänkta importer, dolda fel och mycket annat.
Utrustning
- 20" M Lättmetallfälg 817 Jetsvart
- Automatisk sportväxellåda
- Integral-aktiv styrning
- Komfortöppning
- Soft close för dörrar
- M Sportpaket
- BMW display key
- Panorama-glastak Sky Lounge
- Solskyddsgardiner bak och sidorutor
- Tonade sidorutor bak samt bakruta
- Komfortstol fram
- el. inställbar
- Komfortsäten bak
- el. inställbara
- Heat Comfort package
- Klimatautomatik med 4-zons
- Läderklädd instrumentpanel
- Akustisk varning för fotgängare
- Ambient light
- Helljusassistent
- Driving Assistant Professional
- BMW Laserlight
- Adaptiv Farthållare
- Parking Assistant Plus
- BMW Head-Up Display
- ConnectedDrive Services
- Bowers & Wilkins Diamond surround
- Bluetooth-förberedelse Prof
- BMW Live Cockpit Professional
- Navigationssystem
- BMW Gesture Control
- M Lädersportratt
- M Aerodynamikpaket
- M Bakspoiler
- BMW M högglans Shadow Line
- M Alcantara antracit innertak
- Fyrhjulsstyrning
- Eluppvärmd ratt
- Eluppvärmt armstöd fram
- Autonom farthållare m. radar
- Backkamera
- 360 kamera
Uppgifter från Transportstyrelsen
-
MärkeBMWFordonsår2019I trafik2020-04-16MiljöklassHYBRIDUtsläppsklassLADDHYBRIDFärgSvartMotorstorlek2 998 cc
-
Topphastighet250 km/hImportfordonSvensksåldAntal säten5Totalvikt2 705 kgLängd5,26 mBredd1,9 mHöjd1,48 m
-
Drivmedel 1BensinMotoreffekt210 kW/286 hkKoldioxidutsläpp0 g/km CO2
-
Drivmedel 2ElKoldioxidutsläpp0 g/km CO2Räckvidd (WLTP)42 km
Org.nr 556128-5379
Företaget har godkänt att de endast annonserar produkter och tjänster som är i enlighet med gällande lag.